torsdag 3 september 2009

Gratis är gott ;)

Har just varit på Umu och lämnat tillbaka böcker samt besökt välkomstmässa, gratisprylar är alltid trevligt :P Ska försöka börja läsa lite av böckerna som ska läsas på sidan av eller vad man ska säga…känns inte så motiverat men hehe det ska nog gå. Tenta 28 september. Idag är det torsdag och nu är det alltså endast två dagar kvar till lördag :D LÄngtar som attan till hockeymusikalen :) Hoppas på att få med mig två vänner, åtminstone en :P Det är alldeles för mkt som ska göras den här helgen tycks det som, eller så blir folk sjuka. Jaja inget att göra åt ;)

Jobbar på min engelska, en av grabbarna i korridoren är från Etiopien och en från Kina, sedan har jag inte koll på de andra riktigt än men de är jättetrevliga och det är faktiskt kul att prata engelska tro det eller ej ;)

Nu ska jag skriva in mitt schema i gratiskalendern :P Förresten blä för att Modo fetloosa igår mot Timrå men ja sånt händer, 9 ordinarie borta så…men det ska inte vara någon ursäkt men men det ger sig väl imorron mot sundsvall kanske…jag kan ju inte direkt hoppas på att Zacke gör ett dåligt jobb dock…svårt mkt svårt

Dagens bästa: jag är inte snål, men jag älskar att spara ;)

kljhgdfg (2)//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar