lördag 29 augusti 2009

En hel del

Tio dagar sen sist...så kan det gå ;) Systrarna är uppe i Pite och tävlar, ikväll åker jag iväg till kusse och fästmö för att övernatta och åka iväg till Timrå vid fem imorgon bitti ;) Hundutställning för hela slanten och jag hoppas att det ska gå bra.

Fölutställning för lilla Métisse imorgon och för kissekatterna i Lule, lycka till gänget :D Modo spelar just nu bronsmatch mot Hamburg...synd att de inte tog straffarna så de fått spela final, men men det är ju "bara" försäsong :P

På lördag nästa vecka hoppas jag att jag sitter i Umeå Arena och ser på hockeymusikalen Penalty Killers, jag tror det kan bli grymt :D

Skola på måndag...yeupp det känns väl varken bra eller dåligt, lite skönt faktiskt tror jag. Nä jag ska skärpa mig på uppdateringsfronten när jag återvänder till Ume...hade jag tänkt iaf men nu har jag inget mer att rapportera för tillfället ;)

Hoj på er munchachos!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar