torsdag 10 september 2009

Förkylningståget

Igår hade vi korridorsmöte och umgicks efter det, mellan sju och tio :D Tiden bara försvann. Det är supertrevligt folk här så jag är nöjd med flytten :)

När klockan började närma sig tio började jag dock känna mig lite konstig och jag mådde lite halvilla då jag gick och la mig men jag tänkte att det kanske bara var för att jag var trött. Så vaknade jag imorse och mitt huvud är som en stor klump. Ibland kan man känna så mornar då man inte egentligen orkar kliva upp, men när jag gick till köket och käkade lunch kände jag mig likadan :( Risken är rätt stor att jag håller på att bli småförkyld eller storförkyld…

Sån tur som jag har så kom Åsa med fika från henne och Mia för att de visste att jag mådde lite si sådär, är så glad att jag har dem i huset bredvid och inte för att de kommer fika utan för att jag vet att de alltid finns där :D

Nu ska jag se på lite true blood på nätet för jag vet att jag inte kommer kunna somna just nu…sedan blir det skola mellan 9-12 imorrn och sedan en tur ut till Ersboda :D Eftersom vi jobbar med grammatik i plugget och språkriktighet så blir jag oerhört irriterad på allt jag skriver just nu för det enda jag ser är fel :P Men jag anser personligen att blogginlägg inte behöver vara språkriktigt! ;D Ha de gött och bli inte sjuk!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar