fredag 25 september 2009

Tenta på måndag

Hur kommer det sig att jag varken har panik eller ångest över tentan än? Det är skumt för någon slags ogillande känsla brukar infinna sig så fort som sista schemalagda passet är avklarat…Inte för att jag vill klaga det är fruktansvärt skönt :D

Igår läste jag ut den sista litteraturen och idag har jag inlett operation “gör-små-lappar-av-anteckningsunderlagen-samt-dina-litteraturanteckningar-för-att-sen-kunna-trycka-in-det-i-din-skalle”…hmm ja min språkkänsla säger mig att det där var väldigt språkriktigt :D

Har kommit igenom ca hälften av anteckningsunderlagen men fick så ont i nacken av min arbetsställning så nu har jag en paus. En välförtjänt paus måste jag säga då jag suttit och jobbat med anteckningarna sen nio imorse (räkna bort en kvart för frukost och en tjugo min för lunch)

Igår spelade Modo, tyvärr förlust men vi kommer igen imorgon. Då är det Djurgården som gäller och “invasionen” när Modoiterna intar Hovet :D Hade nog varit grymt att vara där. För min del blir det att titta på FBK’s match eftersom jag antar att det är den de sänder på Hockeykväll.

Nu ska jag uppdatera mig på världen i en halvtimme innan jag återgår till mina små lappar…ha de gött :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar