onsdag 16 september 2009

Tvättelitvätt

När man jobbar med grammatik och språkriktighet så får man som ett behov av att vara ogrammatisk ibland ;) Min rubrik är mitt utlopp haha

Har snart tvättat klart, smidigt när man kan tvätta med flickorna för då blir det miljövänligare i och med att jag inte behöver köra små maskiner och så blir det såklart trevligare (satsradning?! so what it’s a blog darling) Nu ser jag på Idol, eller ja det är ju reklam. Imorgon är det sista schemalagda skoldagen för veckan, skönt :)

På fredag blir det “korridorsfest”, skulle inte kalla det fest men vi ska umgås och äta :D Jag har bestämt mig för att göra mikro-kladdkakan mumma :D Sedan blir det till att läsa och scanna lite här och där så jag kommer igång ordentligt för nu är det inte länge kvar till tentan.

Nä nu tog reklamen slut, hoj!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar