söndag 20 september 2009

Paranoitt min vänner

Har tagit mig igenom nästan 150 sidor i språkriktighetsboken. Mitt mål för dagen var att komma åtminstone 250 men nu har en svagare migrän anlänt till mitt huvud :(

Blev iaf lycklig då boken äntligen tog upp ett exempel med anknytning till Modo, kommer inte ihåg ordagrant men det var nått om Peter Forsberg ;) Tidigare har de använt HV71 och Kenny Jönsson i sina exempel. Undra om författarna är något intresserad av hockey eller om det bara är för att min läsning ska bli mer koncentrerad ;)

Bara fyra dagar kvar till elitseriepremiären :D Happy! Har schemalagda pass måndag till torsdag denna vecka…tenta på måndag nästa vecka. Det ska nog gå det också.

Hm försöker komma på något roligt att berätta men you know what? Roligt får inte plats i min värld just nu, migränen ger mig iaf en chans att inte läsa ;) Tur i oturen vettu, gäller att se det positiva med saker!

Blir nog till att söndags-slöa framför tvn ikväll, hoppas ni har det trevligt där ni är!

Btw, rubriken handlar om defekta adjektiv om ni undrar…man säger inte ett lätt barn eller ett rätt rådjur…man säger inte det men paranoitt låter ganska fint tycker jag…och jag är ju kvinna ;D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar