lördag 19 september 2009

Sunny day

Hade jättetrevligt med korridoren igår och tog en ordentlig sovmorgon ;) Då jag väl vaknat cyklade jag ut med mi amiga Mia till Maxi. Fyndade ordlistor för 19 kr st :D Me like it!!!

Har utöver det läst ut Vägar till grammatik idag, duktig Elin :D Ska fortsätta med att läsa språkriktighetsboken…känns inte så peppande.

Nu är det inte länge kvar till elitseriepremiären och jag vill snabbspola till torsdag, förutom att det skulle innebära att tentan kommer snabbare.

Ska eventuellt hemöver helgen innan tentan…vi får se det känns lite knas men. Har varit uppe i Umeå sedan jag skolan började och jag tror faktiskt att jag har börjat se mig själv som Umebo :D Det förändrar dock inte att jag är Modoit för evigt ;)

Nu så länge som Björklöven är i allsvenskan så hejar jag på dem där, bara ett halvt brott mot lagen i syskonskaran ;) Anyway nu ska jag ta och skärpa till mig återigen och övertala mig att det är såå kul med språkriktighet :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar