söndag 13 september 2009

The ugly truth

Igår var jag på bio med flickorna och vi såg the ugly truth. En mkt bra film enligt mig :) Idag inledde jag dagen med en sovmorgon följd av dammsugning av rummet, scanning av bok, promenad och fika med Gabrielle och städning av korridor och kök.

Jag har kommit fram till att sopor är inte så äckliga, så länge det är ens egna! Andras sopor är nog det äckligaste som finns, eller åtminstone bland det äckligaste. Folk i vår korridor tycks inte kunna skilja på papper eller plast eller veta hur man sköljer ur en förpackning innan man slänger den i återvinningen! Okej att det kan vara lite svårt för dem som inte förstår svenska att läsa instruktionerna men man kan väl fråga?

Jaja sedan har jag ätit mig full med risgrynsgröt då jag tänkte bli av med mjölken som nästan är dålig…det är så svårt att planera matinköp då man är själv. Jag är ju van vid att åtminstone planera för två…men men

Imorgon ska jag vara “duktig” och plugga hela dagen, det är planen iaf :P Har bara två veckor kvar till tentan så…

Nu ser jag på OTH och sedan blir det Privileged, tycker jag har varit duktig nog för en tv-kväll :P

IMG_0960 //Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar