tisdag 8 september 2009

Tisdag

Jag har inte haft något schemalagt sedan förra onsdagen, imorgon är det dock föreläsning…och på torsdag och fredag. Så jag har helt enkelt inte kommit in i plugget än. Läste kapitlet jag skulle till förra föreläsningen och imorse tänkte jag att det var lika bra att läsa det tills imorgon innan jag startade datorn. Det gjorde jag också…tyvärr för det var kapitel 3 och inte 2 som skulle läsas till imorrn. Dock ska kapitel 2,4,5 läsas till på fredag så det gjorde eg inget. Men när jag då ska ta och läsa kapitel tre efter att jag har kollat momentschemat på Cambro så märker jag att hälften av sidorna i det kapitlet är ihopklistrade?! Grr hata folk som inte är försiktig med böcker, speciellt låneböcker! Så nu måste jag försöka låna den från någon…men men det löser sig nog.

Igår satt jag med på en kompis kurs, distanskurs och det var hennes första träff men kursen är mer inriktad på läraryrket än vad hon trodde. Iaf så heter den företagsamt lärande och pedagogiskt entreprenörskap :D Verkar superkul och jag funderade nästan på att sätta igång och läsa 150 % för att läsa den nu. Men sen kom jag fram till att det förmodligen gynnar mig mer att läsa den senare i utbildningen :) Det var trevligt iaf.

Sedan åt jag middag hos grannarna, mumsigt tackar för det! Ska ta en promenad in mot universitetet med Åsa så jag får röra på mig lite :P Imorgon är det då skolan som gäller för ett tag och sedan mera läsning. Nu jädrar är det dags att sätta igång ;) Ska laga lite matlådor också btw, åt upp min sista idag :-O Intressesmurfarna hoppar :P

Hoppas ni har det bra!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar