onsdag 23 september 2009

Varning för mekanisk tillämpning – eller mekanisk läsning

Jag har varit en überpositiv person hela dagen till denna timme och nothing can bring me down. Mhm…jag väljer med andra ord inte att kommentera min läsning som lider mot sitt slut.

Anyway så vaknade jag vid nio imorse då alarmet ringde. Muy bien, jag klev upp och åt frukost och sedan var planen att jag skulle läsa…jag kunde koncentrera mig i ungefär 5 sidor. Sen kom Daniel som en räddare i nöden och jag bestämde mig för att ta en prat-paus ;)

Jag lämnade boken åt sitt öde och byggde lite pussel för att samla mina tankar :D Klockan halv ett bar det av mot skolan och biblioteket, har lånat böcker till nästa moment som börjar på tisdag.

Eftersom det är onsdag imorgon (läs: eftersom Modo spelar imorgon) har jag svävat mig genom dagen och det blev inte sämre av att jag fick ett sms från lillsyrran där det stod att Foppa återigen ska spela med Modo.

Ja, jag har iaf varit ett riktigt energiknippe idag :P Nu så avslutar jag dagen med lite läsning som jag inte har något negativt att säga om…vi lämnar det så…;)

Imorgon är det sista schemalagda passet innan tentan och sedan ska jag sätta igång och plugga inför tentan på allvar, har dock insett att jag kan vänta med att stressa upp mig till på lördag eller söndag iaf ;D

Have a nice evening! //Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar