fredag 4 september 2009

Nice evening :D

Superhärlig dag idag :D Först upp sju, för att cykla i regn med mia (medan jag vi försökte undvika stora vattenpölar vilket var omöjligt) till Umeå arena för att fixa en till biljett till imorgon, vet ni vad det var sååå härligt och då är jag allvarlig :D Sen blev jag bjuden på mumsigt fika i värmen hos mina snälla grannar ;) Hem för att upptäcka att svt play bestämt sig för att va snällare så att jag kunde se de program av True blood jag missat, hädanefter ska jag se dem på tvn för mitt bredband gillar det inte riktigt :P Då ringer Mia och undrar om jag ska hänga med på bio Jajemen såklart :D Vi cyklar ner till stan och ser Inglorious Basterds, som var ganska kul emellanåt, men samtidigt är det lite för allvarliga saker att skämta om kan jag tycka och det var för mycket blod och äckel men men.

Sedan cyklar vi hem, det blåste som *********** sista biten. Vi småskämta om att vi skulle tävla Svingen upp :P Jag vann ;) Synd bara att vi inte slog vad hehe fast jag fuskade lite och smög förbi då de var oförberedda. Nån grabb som skulle tävla med mig och om jag bara hade orkat bry mig, fysiskt hade jag orkat om jag velat, men hade jag orkat med det hade jag fetdrage om han :P Säger vi iaf ;) Nu är jag tillbaka i mitt rum och har kvällsfikat mumma och ska nog snart sova, men eftersom vi tänkte ta sovmorgon imorrn, gänget som ska på hockeymusikalen, så tänkte jag att jag inte rackt behöver sova än :P

Puh det där var väl en hel roman för er och ändå har jag lämnat många roligare detaljer ;) Som när Mia läste nått på en aftonbladet affisch om nån misshandel och jag tyckte hon pratade om Foppa…är man skadad så är man ;) Iaf, tro mig jag gjorde en lång historia…kortare :P

Modo vann ikväll och Svedberg fick hålla nollan det var trevligt :) Vet dock inte riktigt hur det såg ut spelmässigt då jag inte följde matchen på något sätt ikväll men men en vinst är en vinst ;)

Nu ska jag kvällssurfa lite och sen krypa till kojs, det uppskattar nog min kropp ;) Förresten sa jag att jag påbörjat MODO-fiering av mitt rum? ;) Imorgon är det hockeymusikalen dessutom :D Can’t wait!

DSC00198//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar