tisdag 6 oktober 2009

Ringklockor som går bananas

Två av korridorens ringklockor, varav en var min, bestämde sig för att go crazy igår kväll vid nio…ja det var mitt fjärde samtal till bostadens jour på ungefär 1 ½ vecka…japp de skickade en väktare som kopplade bort strömmen från dem :P

Blev en timmes promenad efter korridors-/köksstädning och idag är det följande som är planen:

- läsa 150 sidor om nått jag inte riktigt fattar
- dammsuga (vilket jag förmodligen kommer att skjuta upp…igen)
- förbereda inför morgondagens grupparbete
- HOCKEY som såklart är det viktigaste
- chillaxa framför tvn med NCIS
- ev. ta en promenad i kylan
- soooooooooova :D

Japp då vet ni det och imorgon är det lill-lördag :) Har fortfarande inte fått veta min placering för VFU:n, men läste på hemsidan att 2-4 veckor innan får man veta så jag lär väl få vänta två veckor till…

Btw kom vi fram till att på måndag bör vi få igen tentorna, eller få resultat snarare, om vi har tur…eller otur :P

Nu måste jag sluta rymma från min läsning, lika bra att göra bort det tråkiga så man kan slappa sen ;D

SNC10553 SNC10548

Ovan ser ni ringklockans nuvarande skick…hehe

Ha det bra! 

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar