tisdag 13 oktober 2009

Lekplats utanför fönstret

Ja som jag sagt tidigare har jag inget att säga om att renoveringsarbete lever om, men jag har heller aldrig påstått att jag tycker det är trevligt med en maskin-lekplats utanför fönstret kl. halv sju på morgonen. Fin morgonmusik…not!

Här kommer i alla fall en liten bildrapportering av vad som händer för nu börjar det faktiskt hända saker ;) Märk väl att jag har ett gigantiskt träd utanför fönstret som sabbar er utsikt lite :PSNC10590

Till vänster är väggarna till det jag antar ska bli ett sopsorteringshus och “bakom” dem är grunden som de gjöt förra veckan.

SNC10591

Skräpdelen av lekplatsen, som ni vet lever det inte alls om när man kastar saker i en container…Btw färgen på den gröna bilen, sån grönfärg gillas av Elin :D

SNC10588

Sist men inte minst en av de fina maskinerna som spinner så fint från morgon till kväll…ja hellre det än elefanter på övervåningen iaf :P Ledsen för granen men tro inte att jag frivilligt går ut för att servera er fina kort ;)

Nä nu bär det snart av till skolan! Ha det bra!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar