torsdag 1 oktober 2009

Bästa sättet att lyckas är att ha en plan ;)

I’m on my way back to earth ;) Min hjärna har snart landat och återhämtat sig från grammatikens planet. Tur är väl det för snart är det hockey och då gäller det att vara vaken :D

Jag har kommit fram till att det bästa sättet att lyckas, eller överhuvudtaget få något gjort, är att ha en plan :) Jag har alltså återigen börjat skriva en lista på de saker jag vill hinna med under dagen. Om jag har det nedskrivet så är det nämligen så att det inte är saker jag VILL hinna med bara utan det är saker jag minsann SKA hinna med ;)

Jag måste då säga att det är svårt att ta ihjäl en kaktus men samtidigt erkänna att kära Raugner, som jag “ärvt”, börjar se smått illamående ut…ändå vattnade jag för några dagar sedan. Hm jaja det är inte så lätt det där med blommor hehe.

Pratade med vår korridorsvärd idag angående att brandlarmet knappt hörs inne på rummet (med andra ord inte tillräckligt för att man ska vakna om det går igång på natten) och han sa att han skulle lägga det på minnet…Gluntens väg 7 kommer få timers installerade iaf och även vi…om det dröjer flera år vet jag dock inte hehe

Nä nu ska jag vara snäll, jag är himla nöjd med våran värd för han är alltid så tillmötesgående! Anyway nu måste jag stöka undan här innan hockeyn! Heja Modo!

             P1010024

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar