torsdag 22 oktober 2009

Elins egna “fina” ord

Egnortivism: ett allmänt känt tankesätt som innebär att man bojkottar alla normerande ord och ställningstaganden.

Elinapistiskt: ett synsätt som innebär att ingen någonsin vet vad de pratar om men hela tiden försöker få det att låta så.

Katarinavist: En person som anser att livet är ett problem att lösa även om alla “de som vet” säger att det inte är så.

Wtf?! tänker ni säkert…hehe Ja vad ska man säga. Jag har väldigt svårt för alla krångliga termer som man förväntas använda på universitet, “fina ord” som jag brukar kalla det, och idag på lektionen använde någon i klassen ett ord som jag var helt lost i och då kom jag fram till att jag ska skapa mina egna ord…se ovan…moget Elin moget!

I övrigt så har kvartersvärden tittat på mitt rum idag, inget att göra åt att jag tycker det är kallt. Blir till att sätta upp tjockare gardiner och köra värmeelement men det ska nog bli bra :) Visat sig att värden hejar på Modo (och SAIK + Björklöven) så där fick han ett stort plus :D

Nu ska jag sova för att orka jobba med hemtentan hela dagen igår…eh imorron menar jag…usch sömn right now :)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar