onsdag 21 oktober 2009

Happy…putt…happy…put…HAPPY :D

Ja mitt humör är lite pendlande idag. Värden har fortfarande inte kommit och kolla rummet, min ringklocka är fortfarande trasig och monstermaskinen har varit igång nästan hela dagen…

SNC10654

Men det finns inget ont som inte för nått gott med sig…jag har inte behövt tänka på mitt rum eller fokusera på oljudet för mina fina vänner låter mig sitta hos dem och plugga med kattsällskap och allt :D Dessutom har jag börjat på min andra hemtenta, mitt rum är lika städat som det var för fyra dagar sen och jag har hämtat skorna jag beställde för mindre än en vecka sen :D Stövlett och stövel i ett :D Elin like it! Så en ganska bra dag har det varit idag i alla fall :)

Imorgon är det äntligen hockey, så less på att Modo bara spelar torsdag och lördag stup i kvarten…eller ja elitserien har ju knappt börjat men ändå. Imorgon är det skolan som gäller i vilket fall…och hockey på kvällen :D

Vad händer i övrigt? Ja ni, praktiken börjar om en och en halv vecka ungefär och jag åker hem om en vecka…typ :P jag avrundar lite efter min egen tabell :P

På söndag blir det bakparty i korridoren, myys! Men nu tycker jag att vi tar en dag i taget ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar