tisdag 20 oktober 2009

Nu ni

Nä vet ni vad, imorse åkte vinterjackan fram. Mest på grund av att jag skulle “tidigt” till skolan. Är så löjligt va snabbt man blir bortskämd av sena mornar, inte bra. Det var inte länge sen som jag (nästan) problemfritt klev upp sex dagligen…nu gnäller jag då jag måste upp sju haha. Det beror mest på att det börjar bli mörkare nu och jag är inte så bra på att tackla övergångsperioden haha.

Sandat var det imorse också och jag är nästan glad att jag inte tog cykeln, höll på att fara omkull utan den…mina gympadojor har inte alltför bra fäste haha

Nä usch vad jag är hungrig och klockan är bara kvart över tre…blä och sen måste jag laga matlådor imorgon igen snark men de kommer förhoppningsvis räcka tills jag åker hem.

Övik here I come! Japp hemöver nästa vecka, antingen onsdag eller fredag. Fast då blir det raka vägen till skogen, sen befinner jag mig i Övik samtliga vardagar vecka 45-48 ;) Så nu vet ni var ni hittar mig :D

Nu börjar jag få ont i ryggen, sitter i fåtöljen för att slippa draget från fönstret och har skrivit klart hela första tentan. Nu ska den få vila några dagar innan jag putsar på den. Nu gäller det bara att välja en brukstext och analysera den…blää men när jag har gjort det så är det bortgjort ;)

Hoj på er!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar