söndag 18 oktober 2009

Följetongen monster

För någon dag sedan var det en monstermaskin...nu är det en monstregarderob...



Jag vet inte om ni fattar så mycket av den där videon men ja..."låsen" på garderoben jävlades först och bara slog igen och då stängs inte dörren. Men då kan man "öppna" låset igen = göra illa tummen utan att egentligen lösa ngt problem. Men nu så typ flyttade hela garderobsväggen på sig när jag stängde garderoben och överskåpet öppnade sig...jag sparkar till väggen haha och nu är det ett glapp när jag stänger garderoben istället för att jag får ta i som f***n för att stänga den...några förslag på hur jag ska lösa dramat? haha

För övrigt så är det min överorganiserade sida som slagit in idag så jag har organiserat och städat hela rummet snart...hela dagen...fast jag har skrivit lite på hemtentan :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar