måndag 19 oktober 2009

Elin + brandlarmet = sant!

Precis som jag nyss skrev på min fb-status –> Bostaden borde anställa mig som statistikansvarig för brandlarmet på Gluntens väg 9...19 augusti vid 12 - rökfyllt kök våning 7, 1 september vid 17 - rökfyllt kök våning 2, 25 september vid 21 - näst intill rökfyllt kök våning fyra, 30 september vid ...20 - köket våning fyra, 19 september - köket våning 4...jag låter statistiken tala för sig själv!

Dessutom löpte min och min närmaste grannes ringklocka amok den 6 oktober. Hade det inte varit för att jag trivs så bra i mitt hus/på min våning hade jag blivit stortokig och helt go bananas :P

Har skrivit under papperet till polisen…för att få ett registerutdrag alltså inget värre ;) Hoppas det hinner komma innan jag åker bara…men men det löser sig annars hoppas jag…nu känner jag mig dum som inte skrev det på en annan adress aja det löser sig som sagt :D

Har varit duktig och dammsugit ikväll :P tog ut aggresionen efter brandlarmet på dammet haha

Imorgon kommer värden och kollar mitt rum för att se om han hittar något som orsakar kylan…hoppas han hittar nånting…sen ska han skicka reperatör för ringklockan också.

Blir nog bra det också, ha de gött imorgon “börjar” min vecka och den “slutar” på torsdag ;) (jag struntar i tanken om hemtentorna just.nu)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar