söndag 2 augusti 2009

Hundvakt

Ja det var ett tag sen jag skrev, inte alltför länge sen dock. Befinner mig iaf på annan ort än hemmet på hundpass med syster och det är mycket trevligt. Kom hit igår och nu tror jag att jag börjar få kläm på alla namnen ;)

Vad händer framöver då? Ja närmast står ispremiären som är på lördag :D Happy äntligen börjar hockeysäsongen lite mer på riktigt eller vad man ska säga. Med tanke på att jag förmodligen inte kommer unna mig själv någon hockey under elitserien på grund av pengar, är ispremiären muy importante för mig!!! Det är den ändå men ;)

Blir kvar med vovvisarna en vecka då, hinner med en ispremiär och sedan bär det av till Umeå typ den 17 aug skulle jag tro, tar med de sista sakerna upp och ska försöka städa in mig i mitt nya rum. Hem igen och hundutställning med kusinens fästmö vilket ska bli jättekul :D Rätt nervös är jag nog iaf...men det ska bli kul som sagt :D

Ja den 31 börjar jag då skolan och att svenska 3 heter språkriktighet och...nått...känns inte så jättekul just nu...jag vet inte vad som har hänt men det känns som att min svenska skruvar sig och jag vänder på meningar hehe förmodligen bara inbillning men det är rätt irriterande.

Nä nu är jag klar här för idag, ha det bra :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar