söndag 16 augusti 2009

Hundutställning

Ska på hundutställning med kusins fästmö om två veckor och igår fick jag en snabblektion i hur det funkar och vad jag ska tänka på...ja det är lätt att tro att det inte ska vara svårt men det är en hel del att tänka på. Fick testa ställa upp vovven jag ska ställa och gjorde ett försök att visa henne också...ja att ställa upp henne på bordet ger jag mig själv godkänt för iaf men det gick sådär att visa henne. Jag hoppas att det berodde på att hon ville leka med de andra hundarna som var lös...i vilket fall så ska jag göra mitt bästa på utställningen och hoppas att det räcker :)

Imorgon bär det av till Umeå och jag stannar nog där hela veckan skulle jag tro. Syrran börjar plugga i Vännäs så jag åker upp för att kolla posten och flytta in kan man säga, alla mina kartonger står i princip ouppackade och jag vill kunna existera i rummet då jag kommer upp nästa gång för då börjar plugget igen...

I övrigt då? Ja ni jag saknar vänner jag inte träffat på länge, mest får jag väl skylla mig själv antar jag...anyway...that sucks but anyway...det regnar massa idag så det var tur att jag plockade blåbär igår och jaa...jag drömde helskumma saker inatt bläää konstiga hissar och skumma adresser och när jag vaknade tror jag det var en mygga i mitt öra...hehe nä nu ska jag ge mig ha det gött!!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar