tisdag 4 augusti 2009

Testar lite nya grejor

Ja jag måste medge att jag tycker om nya påhitt med teknik och sånt. Har varit på en promenad med syster och två av småbusarna ner till Bergvattnet imorse. Jobbar fortfarande på min fotobok och jag måste säga att det är svårt.

Svårt på det viset att jag har en känsla för hur jag vill ha det men jag får inte riktigt till det, men det ska nog gå bra till slut och nu har jag fått lite mer bilder av Ottilia :D Hoppas på att kunna hitta fler som fotat under studenten men vi får se.

Det är svårt också att välja bilder, man kan ha jättemånga fina på personer som betyder mycket för en men man vill ju få med så mkt olika minnen som möjligt när man gör en fotobok, åtminstone jag :) Vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag fortsätta efterlysa bilder och jobba med boken ;)

elina 

//Elin

1 kommentar: