onsdag 29 juli 2009

Fotobok från Fuji

Är det någonting som är viktigt för mig så är det att ha mina minnen nära till hands. Då det var analoga kameror som gällde, framkallades i princip alla bilder som togs i min familj, men samtidigt så var man mer sparsam med att trycka på knappen så att säga. Nu när vi använder digitalkamera blir det tusentals bilder som man bara måste ha, åtminstone så känns det så. Det är helt enkelt inte samma sak att ha dem på datorn.

Så vad gör man för att inte ruinera sig själv genom att beställa massa papperskopior och ramar? Det finns mycket att göra med sina bilder nu för tiden och det blir bara mer men jag bestämde mig för att en fotobok vore en bra idé. Fujidirekt har fotoböcker som är värda sitt pris, de går att utforma efter stil och tycke, ger bilder med bra kvalité och dessutom kan man välja om man vill ha pocket eller hård pärm. Jag, som ser mig själv som en ekonomiskt begränsad student, har helt klart hittat den perfekta lösningen för mina minnen :D Ni borde gå in och kika och se hur fint man kan göra :D www.fujidirekt.se/fotobok Jag ska då göra en bok som minne från min student :D

1 kommentar:

  1. Men vilken underbar idé, jag är också sugen på att göra något liknande. Har funderat på att göra ett eget album (för hand). men det låter ju inte så tokigt heller att låta någon annan göra det, nu när skolan börjar snart så har man inte så mycket tid för sina intressen. Men när din är klar vill jag jätte gärna se den!

    SvaraRadera