onsdag 19 augusti 2009

Persienner och mörker

Jag klagade på solljuset igår men undra varför, jo för iq fiskpinne – jag hade inte dragit ner persiennerna! Varför? Jo för att syrran hade inga och jag kollade aldrig i mitt rum eftersom vi kollade hos henne. Anyway…that sucks…but anyway…sov som en stock inatt men vaknade uppenbarligen halv åtta grrr och jag klev upp utan att kolla klockan men jag var utvilad åtminstone.

Överlevde även det gemensamma duschutrymmet igårkväll och träffade en granne ur den motsatta korridoren, han visste tydligen vilka som grisat ner i köket men var lika chockad som mig till synes. Kul att komma tillbaka från utlandet och det ser ut så där…not

Idag ska jag överväga att kila iväg till bibblan och kolla lite böcker…vi får se :P

Jahapp ha de bra då!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar