lördag 8 augusti 2009

Finally!

Äntligen är det dags för ispremiären :) Hoppas vi ses där ;) I övrigt så händer inget utöver det vanliga idag, drar till stan med syskonen vid två för att fixa lite saker innan jubileumsmatchen :P

Kanske blir det till att bada lite i helgen, var riktigt varmt i vattnet igår kväll…

Såg på någon debatt med bland annat Jan Björklund för någon dag sedan och jag kände hur mitt huvud höll på att explodera. För det första tål jag inte att se debatter i princip för jag tycker det blir så otrevligt oftast, men när det står en forskare och säger att motivation är viktig för inlärning så visste jag inte om jag skulle gråta eller skrika. SNÄLLA NÅN, som om ingen fattat det tidigare?! Och om det nu är så duktigt bevisat av forskning varför tycks vår kära skolminister fullkomligt ignorera det faktum i utformning av diverse nya bestämmelser, betyg och allt vad det nu är.

Anyway…snark jag blir bara less på forskning och politiker. Inte all forskning men mycke…

Ispremiär idag, sa jag det? ;D Så ha en bra dag och om ni inte ska på ispremiären…ja skyll er sj :P

Modo

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar