tisdag 4 augusti 2009

Puh och påh

Nu har jag kämpat med fotoboken från och till hela dagen, det är ett underbart program nästan men problemet är att jag vill att det ska bli perfekt :P Men så småningom så,det är inte alltför brådskande.

Nu är det snart dags för hund-runda :) Ha det bra och förresten om du har några bilder från studenten 08 John Bauer får du gärna hojta ;)

Syrran och jag har ego-boostat den närmaste timmen så det är väl lika bra att fortsätta ;) Fick bilder av Ottilia idag som jag kanske skrivit, från när hon fotade mig i studio för ngt år sedan. Hon gjorde ett suveränt jobb med tanke på modellen, tro mig jag är allt annat än en linslus…flyr i princip kameror…kanske därför jag är så “ofotogenetiskt” ;) Här kommer en bild jag gillade iaf.

IMG_3395

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar