onsdag 5 augusti 2009

Nä vet ni vad

Har ni någon gång tänkt på hur många olika personligheter ni har? Jag lovar och svär att det inte finns en enda människa som alltid beter sig likadant. Hm ja sånt är livet antar jag, iaf så är det irriterande. Inte bara att andra personer kan bete sig vitt ena dagen och svart andra utan det faktum att jag själv inte ens har koll på alla mina personligheter. Jag ska försöka reda ut det nedan och mina vänner och övriga som läser, var vänlig att ta detta inlägg, precis som alla andra, med en nypa salt.

Über-Elin: kan inte sitta still, inte hålla käften, inte bete sig mognare än en femåring och är allmänt överenergisk.

Happy-Elin: ett löjligt leende på läpparna som inte släpper, svävande svar till allas frågor och inte ett moln på min blå himmel.

Aggresiva Elin: spelar ingen roll vad som sägs, av vem eller när; det låter antingen sarkastiskt eller elakt i mina öron och det som kommer ut ur min mun är av samma nivå.

Planeringsfreaket: planerar varje minut bara för att jag vet att det är en sak som jag ska hinna med och tusen som jag vill hinna.

Putt-Elin: som ett åskmoln på himlen som ger ifrån sen sarkastiska kommentarer och fräser åt det mesta, lever i min egen värld och är jävligt lättirriterad.Serie

Artighets-Elin: spelar ingen roll vem som gör något eller vad, det är bara att hålla minen och låtsas som att man inte blir ledsen eller sårad osv osv

Jag-skiter-i-allt-Elin: Ja jag tror ni fattar själv, allmänt less på allt och alla men mest på mig sj :P

Ja där har ni några av mina personligheter eller om man ska kalla det för humörsvängningar.

Ha nu en bra kväll så hörs vi!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar