söndag 9 augusti 2009

Lyckad lördag

Igår var vi då på ispremiären och det var väldigt trevligt :D Jobbar på en analys av ljudnivå just nu då jag filmade a-lagets presentation på mobilen, få se om det kommer upp något klipp när jag kommer till Umeå, har min kabel där...hehe...i vilket fall var det kul och när vi kom "hem" tog syrran och jag ett kvällsdopp, var väldigt mysigt jag kan dock erkänna att jag antingen har väldigt dåliga simmuskler eller bara otroligt dålig teknik. Any way, har lite träningsvärk i delar av min bakdel idag kan jag säga :P Men annars mår jag prima.

Imorgon avslutar vi hundpassningen och åker hem, känns faktiskt lite tråkigt för det hr vart rätt kul :) Men hem till våra egna djur och sen upp till Ume så småningom. Det blir nice det :D

Ha de gött! //Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar