fredag 19 mars 2010

Så lite kan göra så mycket :)

Skröder stannar i Modo!!! LYCKA! Jag har suttit och jublat inom mig, och högt för den delen, ungefär den senaste timmen på grund av detta underbara fakta och tänk vad den mulna dagen helt plötsligt sken upp :D Underbart!

För övrigt måste jag få delge er en rolig historia, som eventuellt kommer bli roligare dagarna framöver eller eventuellt leda till strul. I alla fall så fick jag ett samtal från Länsförsäkringar igår då jag hade mobilen på rummet, med andra ord hade jag ett missat samtal från dem när jag kom tillbaka. Jaha tänkte jag, undra vad de kan vilja?

Imorse när jag gick in för att kolla min mail möttes jag av följande:

Hej Elin!
Jag skriver till dig med anledning av att du var i kontakt med oss förra året angående byte av bank. Av någon anledning har vi inte mottagit de handlingar vi behöver för att du ska kunna öppna konto hos Länsförsäkringar. Nu har jag skickat nya dokument till dig. För att du ska bli bankkund för du bara fylla uppgifterna i blanketterna och sedan returnera dem i det bifogade svarskuvertet.

Vad är det då som är så roligt? Jo, jag bytte till länsförsäkringar i samband med att jag tecknade försäkring hos dem, det vill säga för sådär ett år sen minst och jag har inte haft det minsta problem med mitt konto. Hm undra då vad som har hänt när jag uppenbarligen inte har kunnat genomföra mitt bankbyte hahahaha oj förlåt men jag kan inte sluta skratta! Svarade snällt på mailet och la fint fram det faktum att jag bytte till deras bank för ett bra tag sedan och lät till och med bli att pika att deras datasystem kanske bör uppdateras om det påstår att jag inte gjort det ;P

Nä nu ska jag vara snäll, jag är faktiskt nöjd med bytet till Länsförsäkringar, får se om den roliga historien bara visar sig vara ett missförstånd eller om det leder till strul men nu skiner solen ute och vår älskade Skröder stannar i Modo åtminstone 2 säsonger till :D

Ha en ljuvlig dag för det ska minsann jag ha :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar