tisdag 23 mars 2010

Att göra eller att inte göra…

Att göra eller inte göra, det är den stora frågan som kanske inte Shakespeare sa, men det gjorde jag ;P Har suttit i solen på balkongen och gått igenom hemtentan och även skrivit lite på den nya tentan för hand. Är överlycklig över resultatet på tentan jag hämtade igår och kan fortfarande inte riktigt koncentrera mig på att formulera min ämneskonstruktion men jag har kommit en bit på vägen :) Just nu är mitt problem att jag har exakt 2000 ord innan jag ens börjat försöka få någon ordning på det hela (vi ska ha skrivit mellan 1600-2000 ord) hehe det är så jag jobbar ;P

På lördag blir det som det verkar påskmiddag med extrafamiljen och då är vi förhoppningsvis återsamlade igen :) Det är komiskt vad mycket det märks när någon i korridoren är borta, än om det bara är några dagar.

Jag har fortfarande ingen aning om vart jag ska vara på min VFU och igår blev det officiellt att alla andra har fått sin plats…som vanligt men men jag försöker låta bli att tänka på det.

Nä eftersom det går smådåligt med tentan, en del av min process så ingen panik, så kanske jag ska ta och lapa lite mer sol innan den försvinner från balkongerna :)

Ha det bra mina vänner! //Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar