tisdag 30 juni 2009

Vad händer?

Ja ni här händer det lite allt möjligt, igår var det lite sol, lite ved och lite mer hästar ;) Idag vaknade jag och kände lukten av regn - ganska trevligt må jag säga förutom att det lutar mot sämre väder.

I lördags var det Rixfm festival som gällde, tappade rösten och skaffade mig blåmärken på händerna. Men vad gör väl det

Ska gå ut med M & M snart med syrran för deras dagliga promenad. Sen några dagar tillbaka är promenixarna förlängda och innehåller även trav (spring) sträckor. Det är rätt trevligt att se att jag inte alls har dålig kondis som jag trott emellanåt ;P Vet inte om det är tjurskallighet eller kondis men nå fasen orkar jag springa bra mycket, glöm inte att jag har en häst vid min sida dessutom.

Idag är det sista juni, alltså är det första juli imorgon :P Vad händer då? Ja ni det får tiden utvisa ;) Vet att jag ska passa hundar i början på augusti och att jag och syrran ska rida iväg till marknad sista helgen i juli för att ha hästarna på ponnyridning :D Det ser jag nog fram emot mest just nu :)

Men nu blir det ut innan det övehängande hotet av regn gör sig påminnt!

Hoj på er!
//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar