måndag 15 juni 2009

Jag fick underkänt...

Underkänt i sock-letande hahaha jajemen ;) Igår var jag hos storebror och hjälpte till med sista tapetseringen, var kanske inte så mycket till hjälp men jag var åtminstone där om det behövdes och så skötte jag och lillebror bespisningen ;)

I lördags var jag med syrrorna och några vänner till Vännäs på hundutställning åååhhh så många fina hundar det var där :D Vi klev upp kvart över fem på morgonen och stod under tiden vi var på utställningen så man var lite slut på då vi kom hem vid...kom inte ihåg när vi kom hem men vid fyra-fem kanske? Var väldigt kul också :D Stod över att hänga med in på kattutställningen i Umeå dock för de tog 50 hutlösa kronor för entré och det kändes inte värt det. Annars hade det varit kul att se hur det gick till men Åsa och Mia såg till att ge oss en bra genomgång så det kändes nästan som om man varit där inne :D

På fredag...tror det är fredag...så blir det turridning nånstans och sen midsommardagen blir det umgänge med vänner tror jag. :D Träffade aldrig Öviksvännerna när jag var ner i veckan så jag måste planera in det nånstans också. Jag kanske får locka ut er i skogen så ni får se Métisse, lilla fölet, innan hon blir stor :D

So long, så läänge ;) Ska fixa med mina bostadskontrakt idag också så jag har det gjort, flyttar förmodligen den 26 juni om allt går som det ska :)

Heja Modo!
//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar