fredag 3 juli 2009

Klantigt Elin

Igår var det inge fiffigt Elin utan snarare klantigt Elin. Vi cyklade iväg 6,5 km för att bada första gången för i år och det var trevligt, sen tog vi en annan väg hem som var något längre men betydligt lättare väg och när det är dags för mig, som då cyklade i täten sista biten hem, att svänga upp mot vår gård (det är en halvlång, halvjobbig backe) så beräknar jag fel och trampar till just då jag är i rullgruset och hela cykeln tippar. Jag stod dock kvar då cykeln helt plötsligt låg på marken men den skrapade insidan av mina fotleder typ...klantigt Elin :P

Varmt i vattnet var det iaf ;)

Idag är det fredag och jag har inga planer än, dagen är ung ;) Blir kanske bad idag igen men det ser vi väl, vädret ser lite skumt ut men det gjorde det igår också. Ha de bra tills vi hörs, nu ska jag redigera lite bilder!

//Elin

1 kommentar:

  1. Sånt hör ihop på sommare ;)
    Lägg ut bilderna på bloggen vettja ;)

    SvaraRadera