tisdag 2 juni 2009

Kika in bara

Idag har jag varit på Umu och jobbat med dramagänget, det är oftast himla kul men idag lyckades jag med att få världens jädra huvudvärk och det hjälpte inte direkt att rummet vi var i gjorde höga toner ännu högre så att säga :P

När jag kom hem ringde jag på två studentrum iaf, ska kika på ena ikväll och det andra imorgon. Vi får se hur det bli, det är billigare hyra och närmare Umu så på så sätt är det väldigt trevligt men det är gemensam dusch...tja toa finns det åtminstone i lägenheten lr ja rummet. Ska kolla det ikväll iaf, får sällskap med Mia :D

Jag blev tagen på sängen lite då jag ringde på ena, jag presenterar mig och talar om varför jag ringer...då ber tjejen mig att prata engelska. oops :P ja jag kan säga att min engelska är pinsamt dålig då jag pratar över telefonen åtminstone, men främst när jag pratar med dem jag vet inte kan engelska. Hm konstig mening men ni fattar. Nu måste jag göra mig i ordning, ska vara klar på en kvart vilket iofs är ofantligt mycket tid men jag är hellre före i planen än efter ;)

Rapporterar om hur det gick sen!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar