fredag 5 juni 2009

Happy Elin

Simultanförmåga.se jag gör så mycket samtidigt just nu att allting går runt hahaha njae det var kanske lite att överdriva men :P

Pratar med kompisar på msn samtidigt som jag försöker kolla upp saker på datorn som mitt kontrakt osv samtidigt som jag håller på att packa det sista och städa till det ;) Det kanske inte låter som så mycket men ni skulle vara här hahaha

Idag är Elin glad, därav att jag skriver i tredjeperson ibland hahaha. Om en timme eller två kommer syster 1 och 2...beroende på hur man räknar hehe...och jag åker hem :D Hem till Gin, Katinka, Pussel, Bestis, Molly, Ludde, Shamir, Bettan och Métisse såklart, och hela min familj :D Lovely :D Så nu ska jag fortsätta med mitt!

Till veckan befinner jag mig i Övik från..tisdag till fredag tror jag det blir :D CYA

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar