lördag 27 juni 2009

Flyttgubbe

Igår lekte jag flyttgubbe och det ser faktiskt ut som jag har en rätt ljus framtid både inom det yrket och inom städning ;) Packat in alla mina saker i en klädkammare hos ett par vääldigt snälla vänner som räddar mig ur flytt-helvetet. Jag förstår inte att det inte bara kan gå smidigt på en gång. Ringa ett samtal och bam så är allt klart men inte då...men men nu verkar allt ha löst sig för tillfället iaf.

Idag blir det till att dra till city med syskonen, handla och så hamnfesten ikväll, blir nog till att träffa lite vänner också. Jag har träningsvärk efter bärande och trappor så jag är inte så peppad på nått för tillfället hehe men men det ska nog bli kul!

Kusin Kent fyller år idag så grattis till honom!

Victor Hedman gick tvåa i draften och hamnade i Tampa Bay, då jag inte har koll på NHL-klubbarna (än) så vet jag inte om det är bra eller dåligt men det verkade som om han var nöjd utifrån media iaf...hmm som om jag litar på media eh no! Well det blir nog bra, nu är det snart bara en månad kvar till ispremiären för Modos del :D

Mer har jag inte att säga, ha de gött och smält inte i värmen!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar