torsdag 4 juni 2009

Halleluja

Nu får Elin semester, ja nu får Elin semester, ja nu får Elin semeester...fy fan vad hon är bra! ;D Haha nu är jag några timmar ifrån sommarlov, ett efterlängtat sådant måste jag säga :D Imorgon blir det till att lämna in processboken som snart är klar i detta nu :D Happy!

När jag är klar ska jag gå ut i stormen och ta mig till ICA för att köpa fika att fira terminsslutet och även middag, jag missberäknade på ungefär 1 ½ dag då det gällde maten :P Så nu blir det lite snabbmat till middag ikväll och lunch imorrn ;)

Vad gör ni då? Haha kunde inte låta bli, men men nu ska jag snart avsluta min surfpaus och ta tag i slutet på terminen :D Fan vad det känns underbart!!

Måste bestämma mig angående rummet idag...känns som om jag redan bestämt mig men jag har svårt att komma till skott liksom.

Ha de gött allihop!

//Elin

1 kommentar:

  1. Hej du! Jag är grymt imponerad av alla gruppers pjäser idag! Tyckte att det varett mycket trevligt slut på terminen! Vi ses väl tll hösten?? Ha en trevlig sommar Kram Malin

    SvaraRadera