onsdag 3 juni 2009

Skumma drömmar

Jag har en återkommande dröm, eller egentligen plats det de utspelas och det är något slags kontor där jag har nått slags jobb och varje gång så har jag problem att hitta rätt för det är så sjukt mycke trappor och inatt bråkade jag med några barn också...fråga mig inte varför. Sjukt virrigt när man vaknar iaf...

Ja jag har sova typ 8,5 timme så jag borde vara utvilad men snacka om att det var svårt att kravla sig upp ur sängen imorse, men nu sitter jag här och snart är jag på väg mot universitetet...lr ja på en timme eller så. Det vettiga jag hade tänkt att hinna med nu på morgonen haha glöm det :P Igår innan jag for för att titta på rummet så packade jag ner allt ur min garderob som jag inte kommer att behöva något innan jag åker hem och ja...det är väldigt väldigt lite som får stanna...man vet ju aldrig när man behöver något så det är lika bra. Alltid redo...sen har jag packat lite annat också och just nu är jag uppe i en resväska (inte så stor), en papperkasse från ICA, en picknickväska och en halv ICA kasse till. Det är alltså inte speciellt mycket saker alls. Syrrorna kommer upp och hämtar mig på fredag så det blir bra :D

Nu ska jag prata med lillebror ha de gött!!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar