lördag 18 juli 2009

Loppis

Ja då har två av fyra loppisdagar avslutats, tills på måndag håller vi på och det är faktiskt riktigt trevligt. Om ni inte har varit dit så tycker jag ni ska komma och kolla ;)

I övrigt är det väldigt fint väder, hoppas det håller i sig :D Till helgen blir det till att rida till marknad och sedan gå med hästarna på ponnyridning, lr ja det blir ju ponny/hästridning för Bestis är faktiskt inte ponnt ;)

Var upp och flyttade mina saker från vännerna till mitt eget rum i torsdags, eller snarare jag och min familj var upp. Det går snabbt och smidigt, smärtfritt, då man är många :D

Få se...Métisse har vuxit rätt mycket, hennes hals är längre och hon blir alltmer grå :D Undra om man ska lita på vädret...isf ska det komma regn på tisdag enligt ÖA...fast det litar jag inte riktigt på...måste kolla yr.no..vänta ett tag...oh no enligt yr ska det börja bli sämre redan imorgon...oops :( nä jag tror inte på det heller sol till oss alla ;D

Nu ska jag ge upp för här är det uppenbarligen inte lönt att tro sig få sitta ifred. Nä men ha en bra helg och glöm inte att komma förbi på vår loppis :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar