fredag 10 juli 2009

Vi ser det regna vi ser det regna...blä

Igår var vi och balade och jag skyfflade väl ungefär 3 ton hö...och bar sedan in en fjärdedel av de färdiga balarna...otroligt nog så har jag inte speciellt ont i kroppen än iaf...men men gratis gym vettni...

Lillfölet har fått ett hundregntäcke för hon är för liten men hon verkar rätt nöjd. Jag vet treåringar som skulle ha vägrat att ha något på ryggen, men lillan är nio veckor och redan en stjärna ;D

Funderar på när det ska sluta regna men det är väl bara att ta det som det kommer antar jag, känns mer som höst än sommar just nu...men men that's just the way it is.

Jag skulle ha lagt upp en film på Métisse då hon är i en gigantisk vattenpöl och leker men jag säger lite fula saker på den filmen då mamma Molly klev mig på foten strax ovanför ståltåhättan så jag tror jag besparar er den filmen ;P

Idag är det fredag, shit vad veckorna går snabbt ändå...försöker planera in en bra tidpunkt då jag kan flytta ut mina saker ur mina kompisars lägenhet...jag har nog snart kommit på något bra :)

Nä nu orkar jag inte skriva mer, dags att ta igen sig ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar