lördag 20 februari 2010

Tandläkarn :S

Upptäckte för nån vecka sen att jag fått ett hål i en av mina tänder :( Inte kul då jag faktiskt, utan att skryta, kan säga att jag är duktig på att ta hand om mina tänder…tydligen inte tillräckligt duktig. Nu är tid för lagning bokad iaf, 1 mars, och jag ser fram emot att få det lagat men inte själva lagningen då jag brukar vägra bedövning och usch jag har inga trevliga minnen från sist jag lagade…men men det som känns värst är de pengar som försvinner pga att jag inte tagit hand om mina tänder tillräckligt men men sånt händer.

Har försökt att börja på hemtentamen, men det som kändes okej idag känns skitsvårt när jag läser igenom det idag…tur att jag ska  tentaplugga med klasskamrater på måndag! Det ska nog gå bra i slutändan om inte annat får jag ta det när det kommer. Den ska in 26 så jag känner spontan att jag måste lyckas börja med den senast imorgon för att kunna känna mig nöjd med den vid inlämning.

Nu är det drygt en vecka kvar tills jag åker hem till Övik, eller snarare skogen, men jag kommer vara i Övik 1 mars eftersom jag ska till tandläkaren då :P Tänkte passa på att träffa lite Öviksbor så det blev ju perfekt i planeringen :)

Är snorkallt ute, dock sol, så jag håller mig inomhus då min förkylning verkar tillta igen istället för att avta helt *suck*

En vecka kvar tills elitserien börjar igen och snacka om att jag blev försiktigt glad när jag lästa att Skröders säsong kanske inte alls är över. Måndag morgon blir det till att kliva upp tidigt och hinna med samtliga morgonrutiner innan herrarnas match mot Finland är slut för när den slutar är det bara för mig att dra på mig ytterkläderna och bege mig till skolan :P

Grr majoriteten av klassen har fått in sin praktikplacering på valwebben, men har jag det kanske? Självklart inte…jag börjar väl bli van i och för sig och det är ju bra länge kvar. Gissar på att det blir Nola igen :) Vi får se.

Nu ska jag försöka få ner en bokstav i hemtentan åtminstone, kanske får satsa på en mening så har jag en bra start för imorgon ;)

Ha de! //Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar