lördag 13 februari 2010

OS-invigning

Det händer en gång vart fjärde år, inte missar jag invigningen för vinter-OS speciellt inte då Foppa ska bära fanan :D Tycker alltid det är så kul att se idrottarnas ansikten när de vandrar in, antingen ser de helt förskräckta ut eller så ser de överlyckliga ut, jag skulle förmodligen vara en blandning om jag var dem :P

Lite trist är det att Kanada är värdland, på grund av tidsskillnaden tänkte jag men samtidigt är det rätt mysigt med “OS-vaka” så länge det inte stör övriga planer som studier med mera men sett ur den vinkeln är det ju bra att det är på natten så att jag inte sitter hela dagarna och tittar ;P Sen att jag förmodligen kommer ta igen lite sömn under dagen är en annan femma :P

Nu är vi inne på Kroatien och det är dags för mig att luta mig tillbaka och njuta, vet inte riktigt varför (eller jo egentligen) men jag blev så sjukt glad när jag igår läste att Foppa ska bära fanan att man nästan kunnat tro att det var jag som skulle få göra det ;P Så är det när hockeyn ligger nära hjärtat haha oj nu börjar jag känna mig lite väl poetisk, vi hörs senare idag kanske ;)

Hoppas ni ser på invigningen också :D

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar