torsdag 14 januari 2010

En mörk morgon…

…som ledde till en ljus dag :D Min taklampa gick sönder imorse, därav den “mörka” morgonen och låt mig påpeka att sist lampan gick sönder på morgonen så var hela dagen åt h-vete…

Normalt är det just taklampan som brukar väcka mig ur zombieläge, imorse fick istället duschen halvt söva mig och frukosten försöka väcka mig :P Var iaf klar och på plats i HUM i god tid och jag överlevde opponeringen :) Lite redigering sen inlämning och tada svenska 3 är avslutad :D

IKVÄLL ÄR DET HOCKEY! No more hockeyabstinens :D Hoppas att vi kan ta poäng ikväll. På måndag kommer anticimex för att återigen försöka utrota mjölbaggarna i vårt kök…myyys…nix.

På söndag är det möte i korren och som den snälla själ jag är…;)…så har jag lovat att baka och bjuda på fika. Får se om det blir mindre lyckat eller misslyckat :D Möte, fika och sen blåsningen på tv med trevligt tv-sällskap!

Lunch står näst på schemat, have a nice life and I’ll see you in next ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar