fredag 29 januari 2010

Brilliant :D

Compact living är fantastiskt måste jag säga och nej jag är inte ironisk. Jag tycker det är härligt att vara tvungen att tänka till för att på bästa sätt nyttja den lilla ytan man har speciellt då jag har mycket saker. I alla fall så får jag förhoppningsvis besök hemifrån på nån vecka och då tänkte jag att jag skulle rensa ur här för vissa saker används inte och är helt enkelt bara i vägen. Tillbaka till det väsentliga i historien, jag skulle gå igenom sakerna och bestämde mig för att jag lika gärna kunde dammtorka medan och det slutade med att jag omorganiserade lite i bokhyllan och pimpade den lite extra. Det är inte alla som täcker sitt porslin genom att drapera sina hyllor med plastpåsar från ICA Kvantum, men sen är det inte vilka plastpåsar som helst heller ;)

Här kommer lite bilder från projekt Bokhylla, får se om jag tar tag i resten av rummet ikväll eller om det får bli helgens avslappnande aktivitet. Tänk vad skumt att jag ser städning som en slags meditation…men bra för då blir det rent så fort jag måste tänka :P

SNC10868

 

SNC10881

Detta är alltså en vrå av mitt Modo-pimpade rum, enda som är synd är att bokhyllan är lite ostadig så flyttar jag en bok rör sig hela haha trodde jag var yr men ja det var bokhyllan som rörde sig :P

Haj så länge!

1 kommentar:

  1. Oj, vilken pimpad hylla, men samtidigt så organiserad. Vad är knepet? ;)

    SvaraRadera