tisdag 1 december 2009

Julmys?

Nu är det städat och…pyntat. Jag har svurit åt gardinerna och det blev inte fint men vad spelar det för roll när det är glitter lite här och där och glada tomtar? Ingen alls, här kommer några dåliga bilder (pga ljuset) på hur det ser ut i mitt rum!

SNC10700

Så här ser det ut i min hall :D (ovan)

The heart of hockey har fått passande sällskap, se nedan.

SNC10701

Julgranen hamnade i fönstret (nedan)

SNC10723

Böckerna fick sig en egen julstjärna och lite glitter…

SNC10728

Hallväggen såg så ensam ut så där hängde jag upp en glitterspiral.

SNC10713 SNC10714

SNC10704 

Usch för oexisterande eller kanske ofunktionell gardinstång, min gardin är upphängd med “garnstång” säkerhetsnålar och hårsnoddar… innovativt va? (ovan)

SNC10699

Ja sist kommer då bilden jag tänkt stoppa först…before pyntningen. Inte så stor skillnad men nu kan jag iaf påstå att jag julpyntat.

Hockey om en kvart!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar