onsdag 18 november 2009

Har firat på lämpligt sätt ;)

Ser att det var mer än två veckor sen jag skrev sist och som ni kanske förstår beror det på att jag befinner mig på min VFU i Övik under dagarna och när jag kommer hem har jag inte orkat med helt enkelt :P Så jag ska försöka ge er en kort update

- Jag är inne på tredje VFU-veckan av fyra och hade idag besök av min universitetslärare, det gick super och jag har fått hört många positiva saker som lyft mig :)

- Jag är überlycklig över att Foppa och Näslund gör comeback samt att Hinote hänger på gänget :D Det blir hockey den 28 november då det är invasion av ståplats ska bli sååå kul :D

- Jag kan ärligt säga att jag har valt rätt utbildning och känner inte alls någon ångest över de 3,5 åren som återstår av utbildningen.

- Jag har helt glömt bort hemtentorna jag lämnade in innan jag åkte till Övik och även fast jag idag kom på det bryr jag mig inte ett dugg ;)

- Jag har fått tredje Twilight-boken av min syster i tidig julklapp (för ett bra ta sen) och har nu äntligen känt att jag har tid att börja läsa den.

- Jag är allmänt på bra humör och planerar att vara det ett bra tag framåt ;)

Nu får vi hoppas att Foppa-effekten håller i sig och att Modo vinner imorgon :D Dags att stöka undan lite och sedan blir det nog sängen för jag är rätt trött :) Förvänta er inga uppdateringar de närmaste dagarna ;)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar